از هیچ کس هیچوقت انتظار نداشته باشید چون آدما کارایی رو

از هیچ کس هیچوقت انتظار نداشته باشید چون آدما کارایی رو میکنن که بعدا با خودت میگی چرا فک میکردم این یکی فرق داشت!
دیدگاه ها (۰)

پس تکلیف عشق چی میشه؟!

هعی...💔

#به_وقت_دلتنگیبعضیا میگن: این نشد یکی دیگه بعضیام میگن: این ...

‏کاش هیچوقت «این با بقیه فرق داره» تبدیل نشه به «اینم یکی بو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط