من انقدر میخونم که چشمام دیگه نمیبینه بعد هیچی یادم نمیمو

من انقدر میخونم که چشمام دیگه نمیبینه بعد هیچی یادم نمیمونه...
دیدگاه ها (۱)

یونا،،، کیدرامرا رو خیلی قشنگ توصیف کرد 😂

ماشالله😂 😂 😂

اسم سریال : روباه نه دممیزاشتی کامل بگه بعد میگفتی خفه شو 😂😂

منم همین حسو دارم 😔😔

دوس دارم زبان یادبگیرم ولی مغزم مثل سابق همراهی نمیکنههیچی ی...

اشکککککک

دیگه حرفی نمیمونه😏😏

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط