این آهنگ>>>>

این آهنگ>>>>
بچه ها ببخشید این چندروز نبودم چون خونه مامانبزرگم بودم ایشالله درخواستی هارو فردا یا پسفردا میزارم😭😭
فرارسیدن بدبختی هارو بهتون تبریک میگم
دیدگاه ها (۱۰)

درخواستیتون:)

آهنگ درخواستیتون فک کنم تیت باشه نه؟ 😅

کیا بیدارن😭😭😭

خوب بخوابید🎀

سلام بچه ها خوبین ببخشید این چند روز نبودم کار داشتم نتونستم...

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط