آخرین بار کی گریه کردی?

دیدگاه ها (۱۰)

اگه امروز تولدت بود دوست داشتی چی کادو بگیری?

اگه بفهمی امروز میمیری چکار میکنی

اگه تناسخ کنی دوست داری جای کی باشی?

حالا شما کدومشی?

میخوام واسه اخرین بار تو بغلت گریه کنم:) #Jeena#وانتونز#تکست...

اخبییییییییییییی

تا حالا با خنده کسی، گریه کردی؟#رهبر_شهید #دلتنگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط