امممم چی بگم

امممم چی بگم
دیدگاه ها (۲)

نامی تو شونزده سالگی پدر شد منم تو 11 سالگی بهترین همدم هارو...

مگه میشه برای ته بزرگوار نمرد نه نمیشه فوت کردم 😂✨

چشم نیس که عقابهههع😂چشم ❌عقاب✅

<<<<<<💗

امممم فقط میتونم بگم...عرررررررررررررررررررررررررررررررررر

بیا که من بیشتر ا، همه چی آماده امممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط