پس چه جوری کمر آدم رو می‌شکنه 😞😔

پس چه جوری کمر آدم رو می‌شکنه 😞😔
دیدگاه ها (۱)

تو دشمنی هم برات کم نمی زارم نترس! 😏

تولدت مبارک امیدم ❤

پروفایل تغییر کرد❤🇰🇷👌😍

جوری که من از ادم های لاشی بدم می یاد ماه پشت ابر نمی مون...

ادتی/ادیت بلو لاک/ناگی/ایساگی/قفل ابی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط