همه خوابیدن و توئه خر کسی رو برای چت کردن باهاش نمیتونی پ

همه خوابیدن و توئه خر کسی رو برای چت کردن باهاش نمیتونی پیدا کن_
دیدگاه ها (۰)

چیزی که نیاز دارم .

حتی اگر آخرین نفس هام رو بکشم این راهِ نجاتمه...

...

وقتی تو مخاطب هام نگاه میکنم و هیچکسی رو برای درد و دل پیدا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط