#میتونی.چند.روز.ازم.بی.خبر.باشی🥺😓🤔...

#میتونی.چند.روز.ازم.بی.خبر.باشی🥺😓🤔...
دیدگاه ها (۲۰)

#وقتی.تنها.بودم.بهتر.بود !

آدم ها ...جدا از عطری که،به خودشون می زنن ...عطر دیگه ای هم ...

#طنز.سرگرمی👌🤣...

بهترین.آدمهای.زندگیتون ...🤔 ؟

اگه تونستی چند روز ازم بی خبر باشی...🙂‍↔️😌🙂🫠لايک و فالو یادت...

☆☆☆☆☆☆☆☆☆تو میتونی یه ملکه باشی و من یه هیولاااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط