من که میگم پزشکیان، حرومزادست، یه عده اعتراض میکنن، اینم

من که میگم پزشکیان، حرومزادست، یه عده اعتراض میکنن، اینم یکی از دلایلش.
حاجی ما موی دماغ بود یا سد محکم در مقابل زیاده خواهی و زورگویی آمریکا؟
تف به ذاتت پزشکیان حرومزاده
دیدگاه ها (۰)

از دیشب ده بار دیدمش. اونجا که میگه آخه این پول حلاله تکان د...

پارت²بعد یه ساعت✦: هوفف بالاخره بعد یه ساعت یه قسمتو فهمیدی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط