نمیخواستم تنهایی بخندیم..

نمیخواستم تنهایی بخندیم..
بدجوری سرده کو بغلت..(:
دیدگاه ها (۰)

تقدیم به دخترا:)🥀

هعیی:)💔

برا من دراما درست نمیکنید؟؟بابا یه چندتا کسشرم پشت ما تفت بد...

نمیخواستم اعتراف کنم اما من، بدجوری از زندگی میترسیدم، زمان ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط