غمگین
کی دلش میاد دل اینو بشکنه 🥺
یچی بگم
تهه عشق غمه آخر هر عاشقی به دلشکستن و خیانت و گریه و افسرده گی کشیده میشه
یچی بگم
تهه عشق غمه آخر هر عاشقی به دلشکستن و خیانت و گریه و افسرده گی کشیده میشه
- ۳.۹k
- ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط