ولی ....

دیدگاه ها (۰)

کاشکی منم توی قلبم تیر می‌خورد و الان زیر یه خرمن خاک بودم 💔

تو دنیای که هیچ کس به جز مادر وجود ندارد که بدون دلیل دوست د...

𝑇ℎ𝑒 𝑤𝑖𝑛𝑛𝑒𝑟 𝑡𝑎𝑘𝑒𝑠 𝑖𝑡 𝑎𝑙𝑙:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط