مگه ادم بابت خودش بودن هم پشیمون میشه ؟!

مگه ادم بابت خودش بودن هم پشیمون میشه ؟!
دیدگاه ها (۰)

قربونت برم من

_تو پیرمرد نیستی تو جذاب ترین سرگرد روی زمینی.

تو بهترینی

اونا رفتن تا (۲۰۲۵

مگه آدم بابت خودش بودن پشیمون می‌شه؟؟!!

سالاد سزار یا شیرازیی

مگه میشه ادم بیاد پیشت حال دلش بد باشه🥹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط