یاد آن ایام بخیر.....لعنت به زندگی بزرگسالی و مسوایت ها!!
کاش کسی با آدم کاری نداشته باشه!! تا روزها در انزوا سپری شه!!!!
و ما با صبری که به اجبار بود روزگار
گذراندیم.......................!!!!!!!
و ما با صبری که به اجبار بود روزگار
گذراندیم.......................!!!!!!!
- ۲.۶k
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط