بچه بودن نه ب فن بی تی اس بودنه نه ب هیچ چیز دیگه بودنه ا

بچه بودن نه ب فن بی تی اس بودنه نه ب هیچ چیز دیگه بودنه اوکی ؟ من خودمم قبول دارم که واقعا خانواده ها گاهی اوقات اذیت میکنن ولی هرچی هم ک باشن احترامشون واجبه ب شدتتت واجبه بچه ها پس ازتون خواهش میکنم ک قدرشون رو بدونید و درکشون کنید ⁦❤️⁩
#بچه_سال_نباشیم
دیدگاه ها (۲۳)

ط ♡تنها شخص مفرد منی ⁦❤️⁩

این شما و این مستر جئون فاکینگ جذاب🤤

#نفر_بعدی_در_کار_نیست مونبین عزیز با اینکه رفتی ولی همیشه یا...

دیگه واقعا تحمل ندارم :(💔

🔴 کپشن مهم 🔴❌️اسم خودتو آرمی(ARMY) نزار ❌️🔎کل متنو بخون بعد ...

اوسی اصلیم:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط