من دی

من دی
دیدگاه ها (۷۹)

حق

گوشی ی من سامسونگه ولی مثل ایفون زارتی شارژش تموم میشه انگار...

دقیقا... دی

دی دی دی......#کلیپ_غمگین #غمگین #غم #تنهایی

گدا محفل دی خوشالون دی 🕊️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط