بلند شو جمع کن خودتو .....

بلند شو جمع کن خودتو .....
غصه خوردن فایده نداره تا وقتی که انتقام هست 🙂
دیدگاه ها (۱۴)

........

خیلی قول ها به خودت دادی زیاد هدف انتخاب کردی ولی چه فایده ...

........کسی از اولم عالی نبود با تلاش کوشش به جای رسید

همه با یک صدا ...

رها کن بره رفیق ...وقتی قراراست با غصه خوردن ، هر روز پیرتر ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط