فعک نکنم تو این دنیا کسی دوسم داشته باشه،
فعک نکنم تو این دنیا کسی دوسم داشته باشه،
البته خودمم خودمو دوس ندارم چ انتظاری از بقیه داشته باشم:)
البته خودمم خودمو دوس ندارم چ انتظاری از بقیه داشته باشم:)
- ۳۹۴
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط