فعک نکنم تو این دنیا کسی دوسم داشته باشه،

فعک نکنم تو این دنیا کسی دوسم داشته باشه،
البته خودمم خودمو دوس ندارم چ انتظاری از بقیه داشته باشم:)
دیدگاه ها (۰)

نیمارررر چرا از بارسا رفتی آخه؟؟؟

قهرمان ضعیف کلاس هممون با دیدن آن سوهو تو بیمارستان گریه کرد...

درسته

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط