:)

:)
دیدگاه ها (۰)

دیگه بدون تو...واقعا حالم بهتره..:)

:)

نمیدونم الان حتی کدوم گوری...:)

مگه عاشقم نبودی..؟!

أَعْظَمَ اللَّهُ أُجُورَنَا بِمُصَابِنَا بِالْحُسَيْنِ عَلَي...

🫩🤦🏻‍♀️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط