یه سال دیگه گذشت وپیرتر شدیم‌ولی حیف کسی قدرمونو نمیدونه

یه سال دیگه گذشت وپیرتر شدیم‌ولی حیف کسی قدرمونو نمیدونه
دیدگاه ها (۰)

امشب یه سال دیگه ازدفتر زندگیم تموم شد فقط بانک ها بودن که ب...

ʰᵃᵖᵖʸ ᴮᶦʳᵗʰᵈᵃʸ ᵗᵒ ᵐᵉ:)🎂🍭یه سال دیگه هم گذشت تولدم مبارک🫠❤️‍🩹

تولدم.مبارک😅💔یه سال دیگه با همه درد ها و غصه هاش گذشت همین ج...

هر دومون حیف شدیم.. 😭💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط