#قلبم نقاش نیست ،،،اما قشنگ درد می‌کشه

#قلبم نقاش نیست ،،،اما قشنگ درد می‌کشه
دیدگاه ها (۰)

نیستی که ببینی چطور پای غصه های نبودنت آب شدمنیستی که ببینی ...

😔😔😔❤️💔

کی مث من واسه تو همدم شبهات شد🥀🥀

واقعا چرا میزارن 🤔🤔😂😂😂😂😂

قلبم نقاشی نیست ولی درد را قشنگ می کشد ))

قلبمون نقاش نیست ولی خیلی قشنگ درد میکشه...!🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط