نمیتونی...

نمیتونی...
دیدگاه ها (۰)

ابی قشنگم خیلی دوست دارممم🥲✨️

همینقدر پرنگ..اسم اهنگش؟..

ولی هرچقدرم بگذره من باز به همون اندازه ی روز اول عاشق یوجین...

ولی وایبی که میداد✨️🥲

پس نمیتونی؟!☺

فکرشم به سرت بخوره کشتمت.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط