وَ سَر اَنجآم 'قَلب' شَرمَنده ی مَغز می شَوَد...!

وَ سَر اَنجآم 'قَلب' شَرمَنده ی مَغز می شَوَد...!
بدون مخاطب:)
دیدگاه ها (۰)

ببخش‌که‌کافی‌نبودم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بدون مخاطب:)

`وَ خآطِرِهآیی‌ کِه‌ تِکرآرِشون‌𝐴𝑟𝑒𝑧𝑜 شُد`👋🏽🖤بدون مخاطب:)

دِلم‌‌تَنگِه‌وَلی‌‌مَغزم‌‌مَستِه‌غُرورِ بدون مخاطب:)

بدون مخاطب:)

از من ی قلب سرد موند با یه مغز پر از فکر...@s_heydari_84

دعوای بین مغز و قلب💔

کار رسانه ای دشمن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط