سوال: از کدوم فندوم بدت میاد؟✨🎀🥹

سوال: از کدوم فندوم بدت میاد؟✨🎀🥹
✨🤍ایتزی، وانس، یجورایی هم استیـ ، اکسوآلـ، انجینـ، me: 🥹
دیدگاه ها (۴)

سوال: 🍓💓سه تا ایموجی آخر کیبوردت میشه حس ات به جونگ کوک♡🥹💓'☆...

باید خودشونو تو سه کلمه توصیف کنن👻🎀🤣

توی اسم من هم M هست🥳🥹✨

واسه تو چی شد؟ 🥹✨🎀

امتحان لیسینیگ زبان :

سوال پست:از چه معلمی خیلی بدت میاد؟

هعی گادسوال پست:از چه ادمایی بدت میاد؟#دنس#ترند#تیکتاک#پینتر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط