من آماده بودم همه ی عشقمو بهت بدم:)

من آماده بودم همه ی عشقمو بهت بدم:)
دیدگاه ها (۵)

یه روز خوب میاد که خوب بشه حالمون:)

نباید درک کنی...............

فشار؟؟کی؟ کجا؟ من؟هه...شوخی میکنی؟دارم بندری میزنم:)

~همینجوریم ادامه میدم~

چرا عشقمو ول کرد رفت با اون پسره ی اشغال

واقعا که...این جواب همه ی خوبی هایی بود که بهت کرده بودم...؟...

میخام بهت جرئت بدم کامنتش کنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط