باخدا باش پادشاهی کن.. بی خدا باش هرچه خواهی کن...

فالو نکرده رد نشی رفیق من 😉
.
.
.
.
.
.
#کلیپ
#دلنوشته
#خدا
#ویسگون
#فالو_لایک_فراموش_نشه😻❤👉
دیدگاه ها (۸)

جوری زندگی کن که دوس داری بخداااااااا

تو زندگیتون کسی و انتخاب کنید که شمارو بلد باشه....

عکس پرفایل....

کلیپ شاد

کلا همیشه حق باماس بخداااااااا

بعضیا باید با خاطرهها زندگی کنن تا بفهمن چی از دست دادن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط