دوست دارم....ولی تو مال من نیستی💔🙂

دوست دارم....ولی تو مال من نیستی💔🙂
دیدگاه ها (۱)

محکومی به دختر بودن.

تو دنیا حتی مرگم دروغه💔🙂

مادر هشپای پدر کوسه🗿😂

من به این چاره ی ناچار هر شب گرفتارم:)💔

تو دیگه مال من نیستی و من باید قبولش کنم،این خیلی سخته:)))))...

من که با این هنوز زیر سن قانونی ام ولی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط