راه چاره ی دییگه ای نداریم🚶🏻🗿

راه چاره ی دییگه ای نداریم🚶🏻🗿
دیدگاه ها (۰)

حجی خندم میگیره🖕😂

واااای خیلی خوبه🗿🚶🏻

حق

اخرش مرگه🗿🚶🏻

چاره بعد از تو نداریمبه جز تنهایی….❣️❣️

.شده دلتنگ شوی چاره نیابی جز اشک؟من به این چاره ی بیچاره دچا...

واییی🤣😔(همه ی عکسا مال سریال جواهر بخش ای نیستن)سوال پست :ند...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط