از اینجور بلینکا متنفرم
خودم زمانی که به جنی و تهیونگ هیت دادن هیچ کدوم رو مقصر نمی دوستم و بعضیاتون با تاکسیک بازیاتو باعث افسردگیشون شدین پس مثل ادم از گروه خودتون حمایت کنین به بقیه گروه ها چیکار داری
- ۳.۰k
- ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط