تا نفسو دارم هیچ غصه ای ندارم

تا نفسو دارم هیچ غصه ای ندارم
دیدگاه ها (۱)

کرونا در اسلام

چشم نخوری عشقم نفسم

سارا جون فداتم نوکرتم به مولا

قصه ای پر غصه دارم که نامش.....🫀#تقدیم_به همه مادران عزیز#عل...

ایده ای ندارم ، هرچی از جو گلدبرگ دارم میذارم شاید خوشتون بی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط