شما ورژن فارسیش و دوست داشتید

شما ورژن فارسیش و دوست داشتید
من خودم از ۱۰بهش ۷می دم شما چی ؟
دیدگاه ها (۱)

....🥲💔بچه ها حالتون خوبه ؟

طوریکه دوست دارم تابستونو با دوستام بگذرونم🥲

من اگه یه روز معلم بشم 😂

ولی واقعاً ورژن چینیش خیلی خوبه کیا اهنگ چینی گوش می دن ؟!

فیلم

آخ نگو😂🥲درضمن بچه ها اگر دوست داشتید من دو تا آهنگ مورد علاق...

اگه دوست داشتید بگین پروفایل خودم رو بفرستم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط