برات اون وقتی رو آرزو میکنم که
برات اون وقتی رو آرزو میکنم که
از ته دلت لبخند بزنی و بگی :
خدایا این بیشتر از اون چیزی بود
که براش دعا کرده بودم
خدایا شکرت :) )
از ته دلت لبخند بزنی و بگی :
خدایا این بیشتر از اون چیزی بود
که براش دعا کرده بودم
خدایا شکرت :) )
- ۱.۶k
- ۰۴ فروردین ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط