به خاطر اون>>>

به خاطر اون>>>
دیدگاه ها (۵)

ملکه اشک هاترکیه ایش رو هم ساختن:

همچنان من 4 صبح درحال پست گذاشتن:

اسمشو کسی میدونه؟کی پخش میشه؟

بی شک یکی از بهترین سیدراما همینه

به خاطر اون قولی که تو تاریکی به خودت دادیی....

@yeralti_dizi

نیمااا دلم برات تنگ شدهه😭الهی بمیرم برات که به خاطر اون دختر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط