دلتنگی

خستگی را خسته کردیم، زندگی را خسته ترمرگ را وابسته کردیم، درد را وابسته تر✌🏻🙃
دیدگاه ها (۰)

دلی

دل گرفتن بی وقفه

گاهی تنها چیزی که نیاز داری خلوت کردن با خودته؛)

دلی

خسته از آدم‌ها، خسته از قول‌ها، خسته از دوست داشتن‌هایی که آ...

خستگی و دلتنگی، حق ما نبود...

خدایا درد دارم ! میشه بغلم کنی؟بزرگی کن پایان منو امضا کن خی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط