هرکی دلش گرفته این اهنگ روگوش

هرکی دلش گرفته این اهنگ روگوش
کنه،حتی از مرگ نجاتت میده من خودم
چند ماه دارم گوش میدم
همین اعلان هم دارم گوش میدم
دیدگاه ها (۰)

😆😆😆😅😅

اینو بفرستیدواسه اونی که دوسش دارید

خودم متولد۱/۱۲هستم

ولی این اهنگ و جور دیگه ای دوست دارم( دارم الان گوش میدم)🫠

Goodnight

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط