setarhm.amir 48418646

دیدگاه ها (۰)

من میخندم به جای گریه :)رفیق وقتی دیدی دارم میخندم بدون دارم...

زمین گرده منم ک کینه ای :)

خستم :)

📍نامه‌ای خطاب به آقای جلیلی🔹اگر با این عملکرد اطرافیانتون حت...

یا ابوالفضل العباس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط