نه دیکتاتوری، نه اشغال؛«ازادی»!

نه دیکتاتوری، نه اشغال؛«ازادی»!
دیدگاه ها (۱)

کاپل مورد علاقمو مشاهده میکنین 🤏🏻💞🛐

الهی بگردم، میدوارم زودتر خوب شه))):

دردناک ترین سال وجود ندا...))):

برای همینه که شیطان در برابر انسان سجده نکرد.!

نه دیکتاتوری نه اشغال آزادی(:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط