امیدوارم یاد کسایی که دوسشون داشتید نیوفتین:)

دیدگاه ها (۰)

کسی هست خوشش نیاد؟

چایی عاشقتم

آهنگشو خیلی دوست دارممم

زندگی به آدم یاد میده به کسایی که دوسشون داری هم اعتماد نکنی...

فقط کسایی که دوسشون دارید میتونن قلب شمارو بشکونن.

آدم‌ها از کسایی که دوسشون دارن بیشتر می‌رنجن وگرنه بقیه که م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط