انقد حقق رو نمیتونم...

انقد حقق رو نمیتونم...
لطفا درک کن آره با توعم کسی که منو هرروز میبینه...
دیدگاه ها (۴)

:)....

عررر ادم برفیییی خداااا برففف

خدا.....

هعی...

واقعا اونایی که کیدراما رو دوست ندارن رو نمیتونم درک کنم

افسرده ها رو درک کنیم لطفا:)

اره من حالم خوب نبود توعم تر زدی به همچی انتظار داری بگم به ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط