مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

دوتا آهنگ برای کسی که بخاطرش ناراحتم و قراره برام از یه آ

دوتا آهنگ برای کسی که بخاطرش ناراحتم و قراره برام از یه آشنای صمیمی تبدیل به یه مهمون بشه :)

اولی یکی از آهنگای مورد علاقه ی اونه . چون قبلا یه ادیت دیده بود از اتک ، برای میکاسا و ارن بود . یادش بخیر 😭😭
دارم سعی میکنم گریم نگیرهه . 🌚
دیدگاه ها (۱۰)

امشب آخرین شبیه که میبینمش ، دیگه از پیشمون میره و کلا میره ...

سلاممم

بچه ها اصلا حالم خوب نیست یه اتفاقی افتاده که خب راستش حوصله...

ویدیو رندوممم

کارکترها به عنوان برادر بزرگتر.(پارت ۲)

پارت اول

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط