چجوری بگم ؟! که این روزا خیلی کلافم حسین

چجوری بگم ؟! که این روزا خیلی کلافم حسین
من حس میکنم که دور و بر تو اضافم حسین 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
دیدگاه ها (۰)

چجوری بگم ؟! که این روزا خیلی کلافم حسینمن حس میکنم که دور و...

#سلام_بر_حسین_تمام_هستی_ام

#سخنرانی_آقای_شجاعی

#مرحوم_آیت_الله_ناصری#رحمت_الله_علیه#یار_امام_زمان

یه وقت نگی تو نوکرات اضافم حسین❤️‍🩹ـــــــــــــــــــــــــ...

میشه تو کامنتا یادگار بزارید برام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط