تو قلبم توی سرت شدم بد الکی....

تو قلبم توی سرت شدم بد الکی....
دیدگاه ها (۱)

ستایش 🐣💘🥺

اینو تقدیم به کسانی میکنم که از ستایش بدشون میاد 😒😊😂😂😂

ستایش و باران💘🦋🥰حمایت 🐣🎀

ستایش 🐣🎀💘

سرت شدم بد الکلی🍻

ولی تو همیشه توی قلبم میمونی ❤️💕

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط