یچی بده دود کنم بره بادم آدما......

یچی بده دود کنم بره بادم آدما......
دیدگاه ها (۰)

قلب کی مکان عمومیه؟

جوووون نمیدونم توی این اهنگ چی داره که اینجوری مزدوجشم ❤️‍🔥...

به بــــــــه سفید برفی

یه چی بده دود کنم یادم برن((ادما)) 😅🤌

یچی بده دود کنممممم🚭

ی چی بده دود کنم یادم برن آدما...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط