این از بارون دیشب اهواز...✨️✨️

این از بارون دیشب اهواز...✨️✨️
یکمی تو ادیتم ریدم ولی خب بازم راضیم..
دیدگاه ها (۱۳)

میرین مدرسه؟برم یا نرم؟

منم همین سوالو دارم...

ولی مامان من مخالفه من مخفیانه میام...

آره ارهههه🥲

ادیت های عن من ریدم تو این ادیتم 🥲لایک و فالو و کامنت فراموش...

ادیت خودم

این ادیتم برای خیلی وقت پیشاش🗿این خیلی ریدم بودم.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط