واسه خداحافظی باهاشون زود نیست؟! 🤍🥯
واسه خداحافظی باهاشون زود نیست؟! 🤍🥯
این همه خاطره کجا بره؟! 🙉
من هنوز صدای خاطراتم پای وحشی رو میشنوم🌝🦋
من هنوز منتظرم آلاز تر بزنه یامان بره جمع کنه🥲🩵
چرا تموم شدیم😭😭😭😭❤️🔥❤️🔥❤️🔥
این سریال فراموش نمیشه🦋🤍
این همه خاطره کجا بره؟! 🙉
من هنوز صدای خاطراتم پای وحشی رو میشنوم🌝🦋
من هنوز منتظرم آلاز تر بزنه یامان بره جمع کنه🥲🩵
چرا تموم شدیم😭😭😭😭❤️🔥❤️🔥❤️🔥
این سریال فراموش نمیشه🦋🤍
- ۳.۸k
- ۱۸ آذر ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط