ترجمه خلاصه لایو جونگکوک🐰
ترجمه خلاصه لایو جونگکوک🐰
آه ولی اجرا کردن خیلی خوب بود. واقعا (زمانش) کوتاه بود، ولی خیلی خوب بود که آرمی ها رو دیدم.
میخوام که یه کنسرت هم بذارم باید فردا دوباره انجامش بدم؟ شما چی فکر میکنین؟ راهی هست که بشه فردا دوباره انجامش بدم؟ باید فردا برای یه فرصت دیگه درخواست کنم؟ شما چی فکر میکنین؟ یه فرصت دیگه ازشون بخوام. پس، مدیرای عزیز اگه الان من رو میبینید، میتونم فردام بیام کنسرت؟ تو رو خدا آرمی، نظرتون چیه شما به کمپانی بگید. یا به شوگا هیونگ زنگ بزنید. بهش بگید و ازش بخواید که یه شانس دیگه بهم بده. میشه امتحانش کنید؟ ما دوستیم دیگه مگه نه؟ یه کوچولو کوچولو کوچولو، باید فقط اینقده بیشتر براش آماده میشدم. چه آبروریزی ای اگه کنسرت خودم بود، هر کار دلم میخواست میکردم ولی از اونجایی که کنسرت یونگی هیونگ بود… حالا چیکار کنم… هایب لطفا بهش فکر کن
*کامنت میخونه* من هنوز مریضم؟ بله هنوز مریضم و دارو هم میخورم ولی تمومی نداره مثل اینکه
*کامنت میخونه* چیزای یخ نخورم؟من فقط نوشیدنی خنک میخورم. غذا و سوپا رو میذارم داغ بشن بعد میخورم ولی دیگه یه نوشیدنی خنک و به من ببینید این گردنبند که گردنمه از موزیک ویدیو Seven عه؟ فکر نکنم؟ من فقط به عنوان اوت فیت پوشیدمش ولی دوستش داشتم برا همین گفتم بهم بدنش .. اینطوری که می افته پایین دوستش دارم کی قراره برم حموم من دستگاه وای فای و گذاشته بودم توی اتاق کامیپوتر الان آوردمش توی هال. توی اتاقم اینترنت سرعتش خوب نبود برای همین آوردمش اینجا
*لطفا مراقب خودت باش. *زیر لب سریع میخونه* ما بهت افتخار میکنیم. چیزی که برای تو میخوایم اینه که خوشحال و سالم باشی.”ممنونم. این حس خوبی بهم میده چیزی که نامجون هیونگ توش خوبه *میخنده و میزنه تو سرش و صورتش و برمیگردونه*
( دهنت صاف بچه🤣 ) میتون فردا باز برم؟ نمیخوام ‘Seven’ و اجرا کنم ولی واقعا دلم میخواد فردا ‘Burn It’ و دوباره اجرا کنم احساس میکنم فردا میتونم حتی بهتر اجرا کنم آه لطفا بهم یه شانس دیگه بدین. خوب ازش استفاده میکنم. باید به عنوان یه سوپرایز انجامش بدم ولی دارم الان راجبش صحبت میکنم نه .. ولش کن دیگه گذشته .. پس اشکالی - نه خیلی هم اشکال داره( با خودش درگیره )
اگه دیدید تو اجرای یونگی هیونگ یهو من دارم از یه طناب میام پایین… *میخنده* چی دارم میگم؟ آرمی های ما .. چه میکنید*کامنت ها رو میخونه* من خیلی سریع شامم و خورد اوه گشنمه. از اونجایی که فردا روز تعطیل منه باید یه چیزی برای خوردن درست کنم
آه ولی اجرا کردن خیلی خوب بود. واقعا (زمانش) کوتاه بود، ولی خیلی خوب بود که آرمی ها رو دیدم.
میخوام که یه کنسرت هم بذارم باید فردا دوباره انجامش بدم؟ شما چی فکر میکنین؟ راهی هست که بشه فردا دوباره انجامش بدم؟ باید فردا برای یه فرصت دیگه درخواست کنم؟ شما چی فکر میکنین؟ یه فرصت دیگه ازشون بخوام. پس، مدیرای عزیز اگه الان من رو میبینید، میتونم فردام بیام کنسرت؟ تو رو خدا آرمی، نظرتون چیه شما به کمپانی بگید. یا به شوگا هیونگ زنگ بزنید. بهش بگید و ازش بخواید که یه شانس دیگه بهم بده. میشه امتحانش کنید؟ ما دوستیم دیگه مگه نه؟ یه کوچولو کوچولو کوچولو، باید فقط اینقده بیشتر براش آماده میشدم. چه آبروریزی ای اگه کنسرت خودم بود، هر کار دلم میخواست میکردم ولی از اونجایی که کنسرت یونگی هیونگ بود… حالا چیکار کنم… هایب لطفا بهش فکر کن
*کامنت میخونه* من هنوز مریضم؟ بله هنوز مریضم و دارو هم میخورم ولی تمومی نداره مثل اینکه
*کامنت میخونه* چیزای یخ نخورم؟من فقط نوشیدنی خنک میخورم. غذا و سوپا رو میذارم داغ بشن بعد میخورم ولی دیگه یه نوشیدنی خنک و به من ببینید این گردنبند که گردنمه از موزیک ویدیو Seven عه؟ فکر نکنم؟ من فقط به عنوان اوت فیت پوشیدمش ولی دوستش داشتم برا همین گفتم بهم بدنش .. اینطوری که می افته پایین دوستش دارم کی قراره برم حموم من دستگاه وای فای و گذاشته بودم توی اتاق کامیپوتر الان آوردمش توی هال. توی اتاقم اینترنت سرعتش خوب نبود برای همین آوردمش اینجا
*لطفا مراقب خودت باش. *زیر لب سریع میخونه* ما بهت افتخار میکنیم. چیزی که برای تو میخوایم اینه که خوشحال و سالم باشی.”ممنونم. این حس خوبی بهم میده چیزی که نامجون هیونگ توش خوبه *میخنده و میزنه تو سرش و صورتش و برمیگردونه*
( دهنت صاف بچه🤣 ) میتون فردا باز برم؟ نمیخوام ‘Seven’ و اجرا کنم ولی واقعا دلم میخواد فردا ‘Burn It’ و دوباره اجرا کنم احساس میکنم فردا میتونم حتی بهتر اجرا کنم آه لطفا بهم یه شانس دیگه بدین. خوب ازش استفاده میکنم. باید به عنوان یه سوپرایز انجامش بدم ولی دارم الان راجبش صحبت میکنم نه .. ولش کن دیگه گذشته .. پس اشکالی - نه خیلی هم اشکال داره( با خودش درگیره )
اگه دیدید تو اجرای یونگی هیونگ یهو من دارم از یه طناب میام پایین… *میخنده* چی دارم میگم؟ آرمی های ما .. چه میکنید*کامنت ها رو میخونه* من خیلی سریع شامم و خورد اوه گشنمه. از اونجایی که فردا روز تعطیل منه باید یه چیزی برای خوردن درست کنم
- ۷.۳k
- ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط