فک نکنم موقعه عصبانیت اینطوری باشم ولی خب😂🎀

فک نکنم موقعه عصبانیت اینطوری باشم ولی خب😂🎀
دیدگاه ها (۰)

واییییی من وقتی مامانم ازم عصبانیه 🤦‍♀️🤣🤣🤣

همیشه من و هستی🤣🤣🤣🤣🤣🤣(اونی که کار خودشو می کنه من هستم)🤦‍♀️😂...

شاید عصبی باشم یکم ولی فک نکنم اونقدر هم بد جنس باشم

خب..عام زیاد زر نمیزنم فقط اومدم بگم من میرم..فک نکنم بعدش ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط