من باید برم.. فقط میخوام بدونین ک خیلی دوستون دارم..

من باید برم.. فقط میخوام بدونین ک خیلی دوستون دارم..
رینا قول بده تا زنده ای خوشبگذرونی و دیوونه بازی دربیاری.. هر ادم ی بار زندگی میکنه:)
دوستون دارم.. بای:)
دیدگاه ها (۱۸)

نقاشی های قدیمی:)>>>>>

دارم دیوونه میشم ، دلیلشم نمیدونم-فقط ی چیزی خیلی داره اذیتم...

سلام بچه ها ببخشید ولی من مجبورم ویس و پاک کنم واقعا معذرت م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط