کسی حق نداره اذییت کنه جزء خودمون 😂😂😂😂😂

کسی حق نداره اذییت کنه جزء خودمون 😂😂😂😂😂
دیدگاه ها (۲۸)

تا ادیتی دیگر بدرود

تا ادیتی دیگر بدرود

آره داداش گلم

آره داداش

#دو_خط_خودمونی - ما آدما نیاز داریم یه نفر غیر از خودمون نصی...

وقتی یکی منو عصبانی می کنه دقیقا خودمون #لوسی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط