خوب تاسیان هم تموم شد با همه ی خوبی ها و بدیاش پرونده این
خوب تاسیان هم تموم شد با همه ی خوبی ها و بدیاش پرونده این سریال هم بسته شد
بقیه پست ها در استوری گذاشته میشه اگه از چیزی خوشتون اومد بگید پست کنم
اگر چه پایان بدی داشت و پایان بندی تقریبا باید جمع میکرد این اتفاقات رو
جمله ای که میتونم در وصف این دوتا بگم اینه که درسته پایان قشنگی نداشتیم اما داستان قشنگی داشتیم
اما خوب این زوج عشق قشنگ و جاودانی
نشون همه دادن آخرش هم امیر موند پای جمله اش که میگفت اگه نباشی زندگی من تاسیان هم شیرین پای دوست داشتنش موند خیلی قشنگ بودن شاید تو دنیای دیگه بدون دروغ و پنهان کاری بهم برسن
لایک =لایک
فالو=فالو
#کلیپ_دپ #کلیپ_دپ
بقیه پست ها در استوری گذاشته میشه اگه از چیزی خوشتون اومد بگید پست کنم
اگر چه پایان بدی داشت و پایان بندی تقریبا باید جمع میکرد این اتفاقات رو
جمله ای که میتونم در وصف این دوتا بگم اینه که درسته پایان قشنگی نداشتیم اما داستان قشنگی داشتیم
اما خوب این زوج عشق قشنگ و جاودانی
نشون همه دادن آخرش هم امیر موند پای جمله اش که میگفت اگه نباشی زندگی من تاسیان هم شیرین پای دوست داشتنش موند خیلی قشنگ بودن شاید تو دنیای دیگه بدون دروغ و پنهان کاری بهم برسن
لایک =لایک
فالو=فالو
#کلیپ_دپ #کلیپ_دپ
- ۵.۲k
- ۰۴ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط